Lampor och bli-frisk-drink

God morgon! Jag har haft en riktigt mysig natt. Eftersom vi har sålt soffan och ska sälja sängstommen så flyttade vi in madrasserna in till vardagsrummet och där ska vi tilbringa den sista tiden, och det var faktiskt jätte mysigt! Bianca gillade det också starkt för nu kan hon hoppa upp i sängen själv :) 
 
Vi har köpt en hel del nya saker till nya lägenheten och det senaste tillskottet är två lampor till vardagsrummet. Från bilden nedan, fast kombinationen vit sladd, sockel i koppar och den runda lampan. Det kommer bli så snyggt! 
 
Nu ska jag kila till jobbet och ikväll blir det ett träningspass, stackars Sebastian är sjuk och kan inte följa med idag heller. Men jag får nog sällskap av Mange iallafall :) 
 
 
Idag serverade jag en bli-frisk-drink till Sebastian och mig, tillsammans med en skiva mörkt surdegsbröd med creme cheese, kalkon och gurka. 
 
Bli-frisk-drink
1 frusen banan
8 frysta spenatkuber 
1 dl frusen mango
3 cm riven ingefära 
Saft från 1 citron 
En skvätt vatten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0