Work hard play hard

Hej på er! Jag är fortfarande uppe i högt tempo och hinner knappt stanna till för att kika in här. Jag har jobbat varje dag och har några dagar kvar men nästa vecka ska jag faktiskt vara ledig några dagar i och med flytten. Åh vad jag längtar att få tid tillsammans med Sebastian, även om det bara innebär att bära lådor och måla lägenheten. De senaste kvällarna har jag passat på att träffa vänner över några glas och ikväll ska jag på middag med tjejerna från jobb hemma hos Sandy i hennes nya lägenhet, sen väntar en liten utgång :) 
 
En liten enkel, men ack så god, frukost: turkisk yoghurt med honung och valnötter samt två surdegsknäcke.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0