A day off

Alltså vad är grejen med att byggjobbare alltid börjar klockan 7?!?! Idag väcktes vi av ett borrande utan dess like och det håller fortfarande på. Det känns som att de inte har gjort annat än att renovera detta hus sen vi flyttade in för 3 år sedan, det ska bli så skönt att flytta härifrån. Det positiva idag är iallafall att jag och Sebastian har en dag ledigt ifrån jobb idag, eller ja ledig och ledig, Sebastian sitter i telefonmöte här vid frukostbordet, jag antar att man aldrig är ledig om man är chef... Igårkväll var vi på gymmet och jag tränade ben med fokus framsida, om en liten stund ska vi till gymmet igen och då väntar ett rygg- och bicepspass. I eftermiddag ska vi ha visning på vår lägenhet och sen ska vi in till stan för några ärenden. 
 
Istället för att bjuda på dagens frukost så får ni middagsbild istället :) 
 
 
Denna typ av mat är min favorit, så jäkla gott! 
 
Laxen är kryddad med salt och citronpeppar, på med några skivor citron och in i ugnen på 225 grader i 15 minuter. 
 
Rödbetorna skalas och skärs i bitar, på med lite olivolja och flingsalt, in i ugnen på 225 grader i cirka 30 minuter. De sista minuterna slänger jag på chevré, valnötter och honung. 
 
TIll detta lite sallad och helt bovete, voila! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0