Dygnet har för få timmar

Heeej! Jag lever :) Igår skulle jag egentligen jobba i vår butik men Mobilia behövde verkligen min hjälp en dag till så min butik fick klara sig utan mig och det blev en heldag på Mobilia igen. Puuh jag hade glömt hur jobbigt det var att bygga upp en butik! Efter jobbet mötte jag upp mamma och Sebastian i stan för att gå på kundkväll på Svenssons i Lammhult. Där bjöds det på goda snittar och skumpa, det var föredrag om Vitra, och vi köpte en ny tv-bänk till vår nya lägenhet! 
 
Tv-bänken blev en Unnu, det är bänk med tygluckor för att slippa öppna luckorna när du ska använda fjärrkontrollerna till förstärkaren etc. Tänk att aldrig behöva se teknikprylarna som står i tv-bänken! Bilden nedan är en Unnu, fast vi har köpt en lite mindre och vita luckor istället för svarta. 
 
Eftersom det inte har blivit någon träning dessa två dagar när jag jobbat 8-20 så kände jag att jag verkligen behövde träna idag, och då jag ska träffa Sara efter jobbet så fick det bli morgonträning. Strax innan 8 imorse var jag på plats på gymmet och körde lite ben med fokus baksida. Strax ska jag bege mig till jobbet för en vanlig jobbdag, problemet är att jag är såå trött. 
 
Bild lånad från unnu.nu 
 
Träning och frukost. Frukosten blev en bägare med kvarg- och yoghurtblandning, havreringar, blåbär och quinoapuffar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0