Fredagen den 13e

God morgon! Idag är det ju underbara fredag igen, fast dock fredagen den 13e. Är ni några som ser det som en otursdag? Min lillebror föddes fredagen den 13e så för mig är det ingen otursdag iaf :) 
 
Här är det fortfarande lite hängigt, jag blir så irriterad, kan det bara inte bryta ut så att jag blir sjuk och får det överstökat?! Lönt att ligga där i ett mellanting i flera veckor... Det har därför inte blivit mer träning denna veckan vilket känns för jäkla trist. Som en bra kombination till det tänkte jag och Sebastian trycka i oss godis ikväll framför en film :D
 
Btw, vilket uuuunderbart höstväder vi har nu i september. Älskar det! Nu ska jag göra mig iordning för jobb :) 
 
Standardfrukosten, idag med en liten extra touch: havregrynsgröt (gjord på 1 dl havregryn, 2 dl vatten, lite salt, 1 skopa proteinpulver choklad & hasselnöt, äggvita) toppad med keso, hallon och walden farms kalorifria chokladsås. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0