Gräsänka :(

God morgon! Vintern är verkligen påväg, gud vad kallt det har varit de senaste dagarna, idag får jag nog ta fram och damma av kappan :) Igår efter jobbet mötte jag upp Sebastian och hans kollega för ett träningspass tillsammans. Det blev ett riktigt hårt rygg- och bicepspass, gött! Resten av veckans schema ser lite tight ut så jag vet inte hur jag ska hinna träna mer denna veckan :/ 
 
Idag reser Sebastian iväg, han ska till Paris igen men denna gången stannar jag hemma. Många tycker kanske det är skönt med lite egentid men det är inget för mig så jag är mest deppig. Vi kände inte riktigt att vi kunde säga hejdå imorse och han åker inte förens senare idag så vi tänkte mötas upp när vi har lunch för lite sista häng <3 Ikväll efter jobbet tänkte jag dränka mina sorger (haha) i alkohol, ska möta upp några vänner för en AW :) 
 
Oj vad tiden springer iväg, jag måste kila till jobbet! 
 
I´m gonna miss my baby :( 
 
Idag kör vi middagsbild istället för frukost! Gårdagens middag: nötfärsbiffar med ugnsrostad potatis, palsternacka, morötter, lök och svamp tillsammans med kvargtzatziki. 
 
Biffarna är gjorda på nötfärs, ägg, kalvfond, chili, vitlök, salt & peppar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0