Påfyllning av energi

Gooood morgon! Gud vad jag har sovit gott inatt, jag var så himla trött igår (antagligen för att jag inte fyllt på med tillräckligt med mat efter så hård träning). Jag vaknade upp vrålhungrig och nu sitter jag äntligen och äter frukost och ska strax bege mig till jobb. Jag tänkte försöka hinna med att packa träningsväskan och ta med den till jobbet så att jag kan sticka direkt till gymmet efter jobb så att det inte blir så sent ikväll. Idag är jag lite deppig, det är nämligen sista dagen innan Sebastian reser iväg och ska vara borta i en vecka. Usch och fy vad jag kommer att sakna honom, så länge har vi inte varit ifrån varandra på två år när jag var i Israel/Palestina i två veckor. 
 
Standardfrukosten :P Havregrynsgröt (1 dl havregryn, 2 dl vatten, 1 skopa proteinpulver choklad & hasselnöt, 1 äggvita) med keso och hallon. 
 
Älskar min nya hårfärg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0