Sleep cycle

God morgon! Inte många timmars sömn inatt heller men gårdagen gick bra så det ska det nog göra idag också :) Idag börjar jag jobba tidigt och slutar även tidigare, kl 17, vilket känns sjuuukt lyxigt! När Sebastian slutar kl 18 ska vi sticka till gymmet, det är dags för sista passet denna veckan - imorgon är det ju redan helg igen. 
 
Jag är helt såld min nya app på telefonen, förutm att man kan följa sin sömn så är det även en väckarklocka som är gjord för att väcka dig när du är i lätt sömn eftersom det är en pest att bli väckt i djup sömn. Hur smart? När den väcker dig (med mysigt ljud) kan du även snooza genom att peta på telefonen. HUR SMART? 
 
Dåligt med djupsömn inatt igen?! 
 
Dagens frukost: havregrynsgröt gjort på 1,5 dl havregryn, 3 dl vatten, lite salt, 1 äggvita och en skopa proteinpulver choklad hasselnöt (godaste proteinet att ha i gröten!). Gröten toppade jag med hallon och banan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0