Söndagsjobb!

God morgon! Då var det söndag, min heliga slappdag, men inte idag för idag ska jag jobba. Inte mig emot för jag har ändå inget bättre för mig :) Köpcentret har öppet till 20 ikväll men jag ska bara jobba till 18 så då kan jag även passa på att kika runt lite efter jag har slutat, jag har ju inte varit där sen de öppnade. 
 
Trots att jag hade folk över igår så fick jag tydligen till en bra nattsömn, de gick vid midnatt och väckarklockan ringde 8. Känner mig dock lite seg men det måste vara vinet igår, jag är så himla känslig mot alkohol.
 
Nu måste jag tänka på refrängen, ciao! 
 
 
Min frukost idag bestod av mitt hembakta lingonbröd med ost och svärmors plommonmarmelad samt kvarg och fil med hemmagjord granola. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0