Tillbaka till verkligheten

HEJ!! Nu är jag hemma, semestern är slut så nu är det tillbaks till vardagen som gäller. Vi hade det så himla trevligt hos Maja och Jannis i Gnosjö. Påvägen dit körde vi genom glasriket och var på Kosta outlet, när vi kom fram tog vi alla en promenad i skogen och plockade bär, väl hemma spelade vi, skrattade, drack och grillade :) 
 
Vi kom hem i lördagseftermiddag och igår firade vi Sebastians systerdotter som fyllde 1. Jag startade denna veckan på gymmet imorse med ett svettigt benpass och nu ska jag strax iväg till jobbet! 
 
On the road 
 
Blåbär och lingon från de Småländska skogarna 
 
Sebastian, Bianca, Jag och Esme <3
 
Bianca gillade Esmes mini-piano ;) 
 
Denna träningströjan från Nike hittade jag på en outlet på Öland för ynka 99 kr! Den inveg jag imorse :) 
 
Dagens frukost blev kvarg- och yoghurtblandning toppad med hemmagjord granola och banan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0