Kokosgröt

God morgon! Igår tog jag igen lite för min frånvaro här i bloggen hihi. Idag är det min nästsista dag på Cubus innan jag börjar mitt nya jobb. Det känns fortfarande jätte overkligt och jag kommer inte direkt säga hejdå till mina kollegor för vi kommer fortsätta att träffas ändå :) Idag är jag bara taggad för ännu en dag med mina fina tjejer och förhoppningsvis full rulle eftersom det är lördag och rea! För övrigt hoppas jag på en lugn helg eftersom det har varit så mycket den senaste tiden med julfirande och nyår. 
 
Idag har jag laddat på med kokosgröt, men jag börjar undra hur länge jag kommer hålla mig på den innan jag blir hungrig igen...
 
Kokosgröt
2 ägg
1 msk kokosmjöl
1 msk linfrön
½ mosad banan
 
Vispa ihop ingredienserna i en kastrull och koka upp under omrörning på spisen. Servera med bär/kokos/kanel/kokosmjölk eller något annat gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0