Andra advent

Hej alla glada! Andra advent bjuder på ännu mer snö :) Igår var det full rulle på jobbet som jag önskade, kvällen bestod av sushi och Sagan om de två tornen med älskling och senare fick vi besök av vår vän André. Nu ska jag ta mig ut i snöstormen för att jobba och efter jobbet bär det av hem till mamma för söndagsmiddag :) 
 
Jag har bestämt för att jag ska vara tillbaka på gymmet imorgon, nu får det vara nog med att vara sjuk och inte kunna träna. Så om min kropp vill vara helt frisk när jag ska träna så har den en dag på sig att bli frisk!
 
 
Bianca imorse <3 
 
Gjorde mig en lyxig söndagsfrukost! Grekisk yoghurt varvat med honung, müsli, jordnötssmör och kokos
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0