Lucia movie night

Fyfan, idag har jag träningsvärk som heter duga, kunde knappt ta mig ur sängen. Nu ska jag iallafall bege mig till jobbet, det blir en lång dag idag då det är julklappskväll i Malmö, vilket innebär att butikerna har öppet till 21. Efter denna långa dagen ska jag möta upp Sebastian och vänner för att äta och sedan ska vi på Luciabio! I 7 år i rad har jag och Maja tillsammans med vänner och pojkvänner varit på Luciabio så det har blivit lite av en tradition. Det är så himla mysigt! Det börjar runt midnatt och när du kommer dit får du först popcorn och läsk och sedan sätts en film igång. Det är förhandsvisningar men du får aldrig veta vilka filmer det är :D Efter första filmen är det paus och du får mat, läsk och energidricka. Maten varierar men brukar vara från Subway eller Pizza hut. Efter en stund sätts ytterliggare en film på. Efter den filmen är det paus igen och då får man kaffe/te och lussebullar och sedan sätts sista filmen igång. Det brukar vara klart runt 07-07.30 så det är bäst att ta ledigt från jobb/skola :P 
 
Hämtade ut lite biobiljetter igår :P 5 för ikväll och 4 för lördag 
 
 
Frukost: keso/kvarg/yoghurt-blandning toppat med skivad banan, jordnötssmör, solrosfrön, linfrön, kokos, gojibär och kakaonibs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0