Träning och jobb

Tjoho! Gud vad konstigt det känns att jag ska jobba idag, är ju alltid ledig söndagar... Gick upp tidigt imorse och stack till gymmet, tränade bröst och triceps och avslutade med löpning. Jag testade ett löparprogram från Försvaret som såg ut såhär: 
  • 10 min jogging
  • 1 min snabbt
  • 30 sek paus
  • 1 min snabbt
  • 30 sek paus
  • 1 min snabbt
  • 5 min jogging
  • 1 min snabbt
  • 30 sek paus
  • 1 min snabbt
  • 30 sek paus
  • 1 min snabbt
  • 5 min jogging
  • 1 min snabbt
  • 30 sek paus
  • 1 min snabbt
  • 30 sek paus
  • 1 min snabbt
  • 5 min jogging
 
Dagens frukost gjordes på följande vis: koka gröt på 1 dl fiberhavregryn, 2 dl vatten, en nypa salt. Rör ner ½ skopa protein choklad & hasselnöt och ½ tsk pepparkakskrydda. Detta toppade jag med keso, hallon, blåbär och valnötter 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0