Early morning

Jag kommer in i perioder där jag blir besatt av något ätbart och sen äter jag det hela tiden. För tillfället har jag dille på vaniljyoghurt med min hemmagjorda müsli (recept här), quinoapuffar och torkade äpplebitar, aaah så gott! Andra gånger har det varit exempelvis filmjölk med kanel och diverse tillbehör, finn crisp med ost, hemmagjorda frökex (recept här) med brie etc.
 
Alltså jag måste bara nämna det igen, müslin är så himla god! Ni som inte har gjort den - gör den! 
 
Vaniljyoghurt med hemmagjord müsli, quinoapuffar, torkade äpplebitar, torkad banan, gojibär och blåbär. 
 
Nu kommer min skjuts till Emporia så måste springa ner. Idag är sista dagen vi har 30% rabatt på allt förutom kosmetik som är 20%, på Cubus. Kom och köp! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0