SATS Malmö city

Hej svejs! Idag har jag och Sebastian testat ett till SATS-gym, nämligen SATS city vid hansa. Det är det äldsta gymmet men jag tyckte ändå att det var bra. Och det är det gymmet som är närmst oss. Idag körde jag bröst och triceps men hade verkligen velat träna ben på SATS eftersom de har så himla många benmaskiner, så kul! Vi kom nog på en bra tid också för det var nästan helt tomt :) Efter ett hårt träningspass tog vi en promenad bort till ett nytt sushiställe och testade deras sushi. Förutom det har vi gått inom några affärer och handlat lite, bland annat ett flak Celsuis och lite nya träningssaker. Nu är min lillebror påväg hit, han ska sova här inatt, så strax ska vi börja med middagen. Hörs sen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0