AW

God morgon! Tänkte egentligen sticka och träna imorse men jag skämde istället bort mig med en "sovmorgon" till 8.30. Eftersom jag struntade in träningen tänkte jag att jag skulle ha tid att lägga ner tid på en riktigt god frukost, men hur tror ni det gick? Har istället stressat och sitter nu och slänger i mig en mindre rolig frukost som jag gjorde på 5 minuter, men det var gott det med. Jag börjar jobba kl 11 och när vi stängt butiken ska vi gå hem hit för att dricka några glas skumpa som står på kylning och de har tjatat till sig snöbollar så det stod jag och gjorde inatt :) Efter en stund här hemma ska vi ta oss bort till Chill out sushi vid Kronprinsen för att äta middag tillsammans. 
 
Yoghurt- och kvargblandning toppad med kanel, hemmagjord müsli, torkad banan, torkade äppelbitar och granatäppelkärnor 

Kommentarer
Postat av: emilia

Jag tycker det ser väldigt gott ut ;)

2013-01-23 @ 10:53:10
URL: http://enbravardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0