Proteindavosgröt

Jag.orkar.inte.vara.sjuk. Jag mår såklart sämre idag och har ingen aning hur jag ska klara av att jobba idag men jag ger det ett försök. Till något roligare - MY GOD vilken god frukost jag åt idag! Detta vill jag typ äta varje dag. Kommer nog bli mitt nya frukostberoende. Davosgröt med proteinpulver och kokosflarn och annat gott, mumma! 
 
 Proteindavosgröt: blanda ihop 1 dl fiberhavregryn, 1 dl yoghurt, 1 dl kvarg och en halv skopa proteinpulver vanilj & skogsbär. Låt stå i kylen över natten. Om du tycker den är lite tjock på morgonen kan du hälla i en liten skvätt yoghurt till. Detta toppade jag med kokosflarn, gojibär och pumpafrön. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0