Ny väska

När jag ska till skolan så har jag alltid med mig min dator (det är en MacBook Air så den väger inte fasligt mycket men ändå), och böcker och massa annat så min väska är alltid väldigt tung. Som "skolväska" använder jag min Marc by Marc Jacobs eftersom den är stor och rymlig, men har på senare tid tänkt att det kanske inte är så smart eftersom det sliter nog ganska mycket på den. Därför har jag tänkt att jag vill köpa en stor, rymlig väska till skolan som jag även kan använda i mitt framtida yrke som lärare :) Har sett en väska på olika bloggar och även på en väns Instagram, som jag slog till på idag! Bättre att använda sina dyra väskor till vardags och sen kan man slita på en billigare väska i skolan/jobbet. Jag tycker inte att den är as-snygg men den är fin nog för sitt syfte :) 
 

Kommentarer
Postat av: erna :)

bra val med väskan, den e fin men inte jätte snygg inuti du vet billig så konstruerad billigt men väldigt fin utanpå och håller bra :)

Svar: Men det låter ju ändå bra :D
Josefina

2012-10-18 @ 15:53:30
Postat av: Ebba

Jättefin!

Var kommer den ifrån?

Svar: http://www.romwe.com :)
Josefina

2012-10-18 @ 15:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0