Morgonstund har guld i mun

God morgon! Vilken härlig start på dagen jag har haft! Gick upp 07.30 och stack iväg på en löprunda. När jag började springa var det mörk, kallt och dimmigt men efter hand så började solen gå upp och det blev ljust och härligt. Jag sprang 7 km sen var jag så himla hungrig så jag skyndade mig hem. Typiskt att jag skulle vara akut hungrig för ville gärna lägga ner tid på en rolig frukost idag, men det fick bli den hederliga bananpannkakan, inte helt fel det heller. 
 
 Lager på lager inför löprundan när termometern visar under 10 grader, brrrr
 
Kaffe och bananpannkaka med hallonkvarg, jordnötssmör och kardemumma
 
Bananpannkaka
Mosa en halv banan och blanda med 1 ägg. Stek som en pannkaka. 
 
Hallonkvarg
Mosa några hallon och blanda ihop med kvarg. Tillsätt vaniljpulver efter smak. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0