Möte

Hej! Kom precis hem från jobbet, vi hade möte klockan 8 imorse som avslutades med lite pyssel och vi blev som dagisbarn haha! Jobbade i butiken någon timme efter mötet och sedan provade jag lite kläder :) Det är jätte fint väder så jag funderar på att ta med mig Bianca ut på en lång powerwalk. I eftermiddag blir det gymmet och tvätta, och jag måååste hinna göra lite lektionsplaneringar annars får jag banne mig sitta med det hela dagen imorgon. Nej nu är jag sjukt hungrig så jag måste nog ge mig ut på den där promenaden så att kan äta sen!
 
Från mötet idag; vi gjorde varsin "planering" för en vecka som vi gjorde lite extra fina :) Och chefen lämnade en het bild på sig själv i min telefon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0