Träning och allergichock

Hej bloggen! Åh underbara väder, sol och flera plusgrader! Det gör det bara härligt att gymmet ligger en bit bort så att man får 40 minuters promenad i det fina vädret. Idag hade jag egentligen tänkt att köra ett ryggpass men eftersom jag fortfarande har lite ont i rygg/nacke/axlar så fick det bli ett benpass istället. Det var ett tungt benpass med viktökningar på flera övningar så efteråt trodde jag att jag skulle spy av utmattning. Efter gymmet testade vi ett nytt lunchställe; Slimfood som serverar sallader och sushi. I samband med lunchen gjorde jag något dumt... Jag har problem med allergi, men det har blivit bättre de senaste åren. Tidigare kunde jag inte äta några frukter, grönsaker eller bär överhuvudtaget - om det inte var tillagat. Som ni vet så kan jag äta det mesta idag, men inte i stor mängd och jag känner ofta av lite allergi. I alla fall, jag har inte ätit ett äpple på flera år (har bara tillsatt lite äpple i bakverk och liknande), men till lunchen idag fick man ett äpple som jag fick för mig att äta, eftersom allergin har blivit bättre. Det skulle jag inte ha gjort. Efter några tuggor svullnade hela kinden upp och jag  såg ut som jag blivit slagen/hade tandvärk. Det såg hemskt ut! Nu har det lagt sig en del och jag hoppas att det lägger sig helt innan jag ska jobba klockan 18! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0