Semesteeeeer!

Heeej! Vet ni vad? Idag börjar min semster!! Vi hade ju en vecka i början av sommaren då vi var i Paris och nu ska vi ha två veckor till, GÖTT! Sebastian måste dock jobba två dagar denna veckan men det är ju inte så farligt :) Planen var att resa iväg dessa två veckor men iochmed lägenhetsköpet så finns det inga pengar över till det, vi ska trots allt köpa nya möbler till hela lägeneheten så vi sparar så mycket vi kan. Min semester startade med fruktansvärd huvudvärk, det var en riktigt hård helg så det kan ha satt sina spår. I hopp om att lindra huvudvärken tog jag med mig vovven ut på en promenad i parken som en skön start på dagen. 
 
Hur har er helg varit? Min har varit.. hård som sagt... Usch jag börjar bli alldeles för gammal för att festa haha. I fredags var vi på kräftskiva som sedan blev en galen fest och när alla skulle ut (vid 2) så gick jag hem. Jobbade i lördags och på kvällen blev det middag och vin på Lemongrass och sedan ut och dansade hela natten lång, var hemma 6.30 och då tog jag ut Bianca på morgonrundan haha :P Med andra ord var söndagen inte särkilt produktiv dag... 
 
Min morgon: 5 km promenad i parken och havregrynsgröt med kanel, bär och mjölk till frukost. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0