Smörgåstårta!

Min man vet hur man får mig på bättre humör, SMÖRGÅSTÅRTA. Alltså smörgåstårta kan vara något av det godaste (och onyttigaste) som finns. Så. Jävla. Gott. Det var dock "bara" left-overs av smörgåstårtan som han köpt till sin personal, men han köpte en extra stor just för att det skulle bli över till mig, det är kärlek det :) Visst är smörgåstårta en sådan sak som man antingen hatar eller älskar? Jag tror aldrig att jag har hört någon säga att de tycker att det är "ganska gott", antingen så tycker man det är svingott eller svinäckligt haha. 
 
Om en liten stund kommer Sara hit, vi ska nog sitta och mysa på vår balkong :) Hoppas ni får en härlig fredag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0