Träning och mat

Tjohoo! Nu när jag är ledig kan jag ju faktiskt passa på att uppdatera lite i bloggen också, eller hur? :) Än så länge har jag hunnit med ett pass på gymmet, jag mördade baksida ben och sen har jag varit och handlat mat och varit på systemet inför helgen. Precis de saker jag hade tänkt hinna med idag! Har även hunnit äta lunch så tänkte dela med mig av det också, se nedan. Vad mer gör man när man är ledig? Jag kommer inte ihåg! 
 
En styck magbild... 
 
... och en styck lunchbild! Hemmagjord wrap fylld med keso, kassler, sambal oelek, gurka och babyspenat. 
 
Wrap
3 äggvitor 
½ dl valfritt mjöl (jag använde havremjöl, som är havregryn mixat till ett mjöl)
1 krm bakpulver
Valfria kryddor (jag använde salt, peppar, oregano och örtsalt) 
 
Vispa ihop ingredienserna till en smet som du sedan steker i en panna, några minuter på varje sida. Fyll med valfria tillbehör :) 
 

Kommentarer
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Vilka magrutor, wow! Skönt att hinna med träning när man har lite tid :) Fräsch wrap dessutom!

Svar: Men tack! Och du, vilken fantastisk blogg du har!
Josefina

2013-08-15 @ 18:16:41
URL: http://bakasockerfritt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0