Sneak peak

Hej bloggen! Jag har haft en fullspäckad och riktigt trevlig helg, men är också taggad inför en ny vecka! Första december och första advent igår, de firade vi med att julpynta och ha min familj över på middag. Vi bjöd på pulled pork, åhh så gott och väldigt uppskattat. Det slog mig igår, att ni har ju faktiskt inte fått se lägenheten än! Jag borde kanske få tummen och loss och ta några bilder till er? Jag har en mysbild från igår iallafall där ni kan se en del :) 
 
Första adventsmys igår. Här ser ni en del av vardagsrummet, matsalen och det ena sovrummet. 
 
Här är en frukostbild från förra helgen där man glimtar liiite av lägenheten. I skålen har jag keso- kvarg- och yoghurtblandning toppat med hemmagjord granola, quinoapuffar och granatäpplekärnor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0