Nyttig bananasplit

God morgon! Eller kanske snarare god förmiddag :) Jag kunde inte gå till jobbet idag heller, så jääävla tråkigt! Jag tycker synd om mig själv idag och tyckte därför att jag förtjänade en lyxig helgfrukost. Jag skämde därför bort mig själv med en nyttig bananasplit som funkar bra till frukost, mellanmål eller varför inte efterrätt! Jag använde en banan som den är, men ni borde även testa att göra detta med en banan som först värms i ugnen, mmmm. 
 
En banan delad på mitten toppad med keso, varma mosade hallon, varm choklad- och jordnötssmörsås (en klick jordnötssmör, lite kakao, lite vatten och lite honung) samt hackade valnötter

Kommentarer
Postat av: erna

mums mums det är du värd :)

2013-02-02 @ 12:38:42
URL: http://ernadzin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0