Ett jobbpass och två träningspass senare...

God morgon! Sen jag var inne här igår har jag hunnit med ett jobbpass och två träningspass, och nu bär det strax av mot jobbet igen. Igårkväll körde jag ett benpass som var det grymmaste passet på länge! Jag hade så mycket energi och styrka, det blev PB på flera olika övningar och jag köttade sönder benen :D Imorse blev det helt okej axel- och tricepspass. 
 
Det har varit mycket frukost här i bloggen på senare tid (tror jag?) så idag tänkte jag dela med mig av gårdagens middag istället. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag tycker fortfarande att det ser tråkigt ut med middagarna i bloggen nu när vi inte äter så varierad och spännande mat. Så jag förstår om ni inte tycker att det är lika skoj längre. MEN å andra sidan så hoppas jag att ni inspireras att äta nyttig mat (som är enkel). 
 
Kärlek <3
 
 
 
Ugnsgrillat kycklingbröst med teriyakisås och grönsaker till det :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0