Det här med rumpor

Konstigt diskussionsämne jag tar upp nu men jag måste bara skriva av mig för jag tycker att det är så underligt. Någonting som jag absolut inte kan förstå (och jag brukar ofta ha förståelse för andras åsikter) är att vissa tjejer inte tycker att det är snyggt med "stora" rumpor! Jag får ofta höra från tjejkompisar att de är missnöjda med sina rumpor för att de är för stora. WHAAAAT tänker jag! Intressant är också att det enda jag hör yttras om rumpor från killar är när de kommenterar hur stor och snygg rumpa en tjej har. Jag har fått bilden av att de flesta killar inte är lika intresserade av stora bröst som de är av stora rumpor. Inte för att det spelar någon roll vad killar tycker egentligen, men ändå intressant i diskussionen.
 
Jag har haft turen att jag har haft en ganska stor rumpa (kan jag skriva så utan att väcka reaktioner?), fram tills jag gick ner i vikt. Det första som, tyvärr, försvann när jag gick ner i vikt var bröst och rumpa. Efter att mina bröst och rumpa försvann så försvann även lite annat som dock var önskvärt. Nu kämpar jag för att träna fram en större rumpa igen genom styrketräning och funderar då över de som vill ha mindre rumpa... Ja, jag vet inte riktigt vad jag vill komma till, mer än att jag gillar rumpor! Haha nä skämt å sido, men ni som "råkar ha stora rumpor", var inte missnöjda för guds skull. 
 
 
Vad anser ni?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0