Fredaaaaaaag!

SÅ härligt med fredag! Idag ska jag jobba hela dagen och det ska bli kul för det var ett par dagar sedan jag träffade mina fina kollegor. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och det ska bli så jäkla skönt, det blir dock bara jag och Bianca för Sebastian kommer inte vara hemma :( Helgen kommer givetvis bestå av lite genomläsning ovh finjusteringar av examensarbetet innan inlämning på måndag morgon, men jag kommer även ha tid för att ha ett liv i helgen :P
 
Dessutom skiner solen och jag har precis ätit en supergod frukost, bra start på dagen och helgen! Det blev en väldigt enkel frukost idag, ibland är enkelt godast :) Ha en fin dag!! 
 
Kvarg- keso- och yoghurtblandning toppad med paulúns granola, kanel, jordgubbar, pumpakärnor, torkade äpplebitar, gojibär, kokosflarn och linfrön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0