Glad påsk!

Idag startade jag dagen med att inleda påsken, det är ju skärtorsdag idag :) Stackars Sebastian har varit ledsen för att han inte fått smaka mina goda våfflor än, så när han var på gymmet imorse förberedde jag frukost. Han fick äntligen våfflor (han tyckte de var såå goda), ett målat ägg, kaffe samt ett stort påskägg med godis. Dock hade jag köpt alldeles för mycket godis så han fick ta med sig det till jobbet så att hans kollegor kan hjälpa till att äta upp det :P Jag tog ingen bild på frukosten men Sebastian tog en och som ni ser så har inte han ett öga för det där med fotografi - den är ju inte lika fin som mina bilder brukar vara ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Den var faktiskt avsedd för instgram! Där blev den fin...

Svar: HAHA!
Josefina

2013-03-28 @ 13:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0