Helgträning!

God morgon! Hoppas ni har en bra helg än så länge. Jag har precis ätit frukost och tänkte bege mig till gymmet om ett tag. Gud vad härligt att träna på helgen! Jag tränar aldrig på helgen då jag antingen jobbar eller om jag är ledig så dricker jag alltid alkohol och kan inte träna :P Men idag är jag ledig OCH jag drack inte igår så då är det självklart gymmet som kallar.
 
När jag kom hem från jobbet igårkväll började jag laga middag direkt, vilket tog TVÅ timmar, något jag inte direkt hade räknat med. Så när middagen väl var klar fick vi slänga i oss maten och rusa hem till Mange där vi skulle kolla på fotboll. Innan vi gick och la oss inatt kollade vi även på reprisen av finalen av Gladiatorerna, någon mer som såg? Grym final var det! Jag återkommer strax med middagsrecept från igår :)
 
Kolla in lyxmackorna! 
- Skinka, keso, avokado 
- Makrill
- Jordnötssmör och egen "sylt" (mixade frusna jordgubbar och stevia)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0