Lovely friday!

God morgon! Har precis skypat med Sara, åhhh jag saknar henne så mycket. Annars då, igår var jag som sagt ute och åt middag med Maja. Vi var på Möllan och åt god lax och tog några glas :) Nu ska jag strax sticka iväg till jobbet, tänkte vara där en stund innan jag börjar och se om det kommit in några nya snygga kläder så att jag kan shoppa lite hehe. Vill både ha lite nya vardagströjor och en fin topp till ikväll. Ikväll blir det nämligen fest och jag har inget att ha på mig som vanligt. Ska se om jag hinner kika in en snabbis ikväll innan festligheterna drar igång ikväll :)  
 
Kvarg- keso- och yoghurt-blandning med kiwi, jordgubbar och mango. Muuuumsig frukost! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0