Möhippa!

Hej på er denna härliga lördagmorgon! Detta inlägg är i tidsinställt eftersom jag inte kunde publicera det tidigare då jag vid denna tidpunkten är på möhippa! För att inte riskera att Emelie (blivande bruden) skulle in och läsa kunde jag alltså inte publicera det tidigare. 
 
I skrivandes stund trycker jag i mig en stadig frukost som jag ska klara mig på ett tag. Har träningsklädena på och partykläderna är nerpackade :) Är taggad för en grym dag! Som ni förstår är det en heldag och avslutas med party så jag kommer nog vara lite frånvarande från bloggen :P Kanske uppdaterar från mobilen! 
 
Hoppas ni får en bra lördag! 
 
En stoooor frukost idag!
- Davosgröt på mjölk med chokladproteinfluff, hallon och jordnötssmör blandat med kokossmör
- Två knäckebröd med makrill och philadelphia 
- Kaffe 
 
Davosen gjordes denna gång på 1 dl havregryn, 1 dl mjölk, 1 msk linfrön och lite salt som stod i kylen under natten
 
Proteinfluffet gjorde jag på elvispad äggvita som jag blandade ihop med ½ mosad banan, ½ dl kvarg och 1 msk kakao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0