PT!

God morgon! Fy sjutton vilket väder det är ute, snö och storm. Nej jag får nog lämna cykeln hemma idag och ta bussen :( Ska nämligen strax sticka iväg till skolan för att träffa Emine, vi ska förbereda opponeringen inför torsdag. Och vet ni vad jag ska göra i eftermiddag? Jag ska träffa en personlig tränare! När jag blev medlem på SATS ingick det 3 timmar med en PT och 8 veckors upplägg för att nå sitt mål. Eftersom det ändå var gratis så tänkte jag att man kan ju lika gärna testa, jag kanske lär mig massor av nytt! Det ska bli jätte kul och jag är riktigt taggad. Nu måste jag kila, vi hörs sen! 
 
Dagens frukost: Finn crisp med philadelphia och varmrökt påläggslax. Kvarg- och yoghurtblandning med hemmagjord müsli, falu-knäckebitar och kanel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0