The day after..

Helluuu! Är det verkligen redan söndag? Den helgen gick snabbt :( Idag går det inte många knop kan jag tala om, har legat i soffan precis hela dagen haha! Möhippan blev riktigt lyckad igår och jag och Alex kom instapplandes hem till mig strax efter klockan 6 imorse. Sov ett par timmar och sen förflyttade jag mig in till soffan där Alex låg och här jag legat kvar sen dess. Jag ville verkligen baka och annat kul idag men har känt mig överkörd av en lastbil idag. Vi var på ett boxningspass igår och det var så fruktansvärt jobbigt så jag har ont i hela kroppen idag och det i kombination med att jag dansade i skyhöga klackar i timmar samt att jag drack alkohol hela dagen resulterade i en känsla av att vara överkörd. Åhh jag är sugen på take out, en kebabtallrik kanske? :D
 
Jag och Alex på boxningspasset som var den första aktiviteten igår :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0