I'm baaack! For now...

HEJ HEJ HEMSKT MYCKET HEJ! Det blev en lite ofrivillig bloggpaus i ett par dagar och tyvärr kommer det nog vara lite tomt här även de närmsta dagarna. Jag har verkligen haft fullt upp, har varvat jobb med fix i den nya lägenheten. Har inte haft tid för varken träning, sömn eller bloggen :P Min systemkamera verkar inte ha överlevt flytten heller vilket påverkar bloggen väldigt negativt... 
 
Ska försöka ge mig på en liten uppdatering iallafall! Flytten gick bra, det var för jävla jobbigt men det gick bättre än väntat, snabbt och smidigt! Jag fyllde ju även år på flyttdagen så på morgonen blev jag uppvaktad med frukost på sängen och present, en ny Marc by Marc Jacobs-väska fick joina min väsksamling ;) När flytten var färdig på eftermiddagen drack vi öl och åt pizza med vännerna som hade hjälpt till att flytta, fixade och donade lite i lägenheten och på kvällen korkade jag och Sebastian upp en flaska champagne som vi avnjöt i badkaret :) Kvällarna där efter har bestått av målning av lägenheten, vi har även hunnit vara i Köpenhamn med Sara och sett vårt favoritband (samma band som vi såg i februari för er som minns) samt varit på Halloweenfest. Under dagarna har vi jobbat så ja ni förstår, inte många minuter över på dygnet.
 
Dags för jobb igen och ikväll bär det av mot Ikea och Bauhaus! By the way, vår lägenhet är sååååå fin! Man har inte riktigt hunnit greppa det än, men tänk att denna underbara lägenhet är vår
 
Biffy Clyro i Köpenhamn!! 
 
Min snygga man och jag på Halloweenfest i helgen 
 
Teddy har varit på besökt och hjälpt till med målningen :) 

Kommentarer
Postat av: sandy

ÅH!! Går allt bra?!?! Måste prata massooor på lördag :D Och söta söta Teddy!!! <3 <3

2013-11-07 @ 21:09:18
URL: http://sandylindell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0