Kokosdavos

God morgon! Inatt blev det inte många timmars sömn, men det var det värt för att få ha ett socialt liv haha :) Vi hade vänner över och bjöd på hemmagjord pizza och öl framför fotbollen, mys! Efter jobbet idag ska jag träffa vänner för en AW och jag har faktiskt gett mig själv ledigt imorgon, jag tyckte att jag förtjänade en ledig dag som inte bara är en söndag. 
 
Nu börjar vi sakta men säkert komma på plats här hemma, nu är ju till och med matbordet och stolarna uppe och igår på min lunch gick jag till Hemtex för att köpa jättefina bordstabletter jag sett, jag glömde bordstabletterna men jag kom iallafall därifrån med gardiner till vardagsrummet. Nu börjar det likna ett hem. Gästrummet däremot, det ligger långt ner på prioriteringslistan.... 
 
Tråkig bild eftersom det är nattsvart, men ändå värt att lägga upp eftersom det är så gott! Kokosdavos! 
 
Kokosdavos
1 dl havregryn
1 dl kokosmjölk
2 msk kokos
2 msk mjölk
1 msk stevia (eller annan sötning)
1 krm vaniljpulver
En skvätt citronsaft
 
Blanda ihop ingredienserna i en skål dagen innan och låt stå i kylen över natten. På morgon kan du blanda ut det med en skvätt mjölk till innan servering. Ät som den är eller toppa med något gott, jag hade hallon och kokos på toppen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0