Proteinbars

Jag är stammis på Gymgrossisten och trots att jag nyligen varit där och handlat så var jag tvungen att gå dit häromdagen när jag fick veta att Goodlife har kommit ut med en ny smak på proteinbars, nämligen kokos. Och jag älskar ju kokos! Utan att ha smakat den köpte jag på mig flera stycken och kunde inte låta bli att köpa några fler. Goodlifes proteinbars är verkligen jättegoda och prisvärda, och efter att ha smakat kokos kan jag säga att det är min favorit! Bars från Atkins, Oh yeah och fitnessguru är också goda men jag kommer nog hålla mig till Goodlife. Jag har gett Questbars flera chanser nu men jag är verkligen inte såld på dem...
 
Förresten, wow vad många ni var som kikade in igår! Vad glad jag blir att ni är många som kikar in trots min bloggsvacka. Det måste väl betyda att ni antingen fortfarande tycker att bloggen är bra eller att ni ser hopp om att den ska bli som innan? :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0