A day off!

Hej finisar. Idag är jag LEDIG, gud så skönt! Jag tog en lång sovmorgon, tog en promenad med vovven och sen vidare till gymmet. Idag körde jag rygg och biceps, skönt att ha ett nästan tomt gym för mig själv och även kunna ta god tid på sig eftersom jag inte hade någon tid att passa. 
 
Ikväll ska jag hem till mamma och äta middag och jag ska ta med efterrätt så det donar jag med i köket nu. Ska strax hoppa in i duschen och göra mig iordning för jag ska träffa Sara när hon slutar jobba :) 
 
Min sena frukost/tidiga lunch idag:
Kvarg och keso med varma hallon, valnötter och kalorifri pannkakssirap. Gooooott! 
Blåbärsmjölk
Kaffe
(Tabletterna jag tar varje dag är omega 3 och vitamin d)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0