Älskade träningskläder!

HOLY MOLY! Detta var det snyggaste jag har skådat! Någon som vet vart man kan få tag i dessa? Förutom Nike's hemsida dårå... Om inte annat hade det varit en jääätte bra födelsedagspresent till någon som fyller år snart *blink blink* ;) 
 
Sprang på dessa byxor på nätet när jag letade efter att par andra byxor från Nike som jag såg på Intersport idag men de var slut i min storlek i hela Skåne, hittar dock inte byxorna på ett enda ställe. Det var ett par sweatpants med printat "JUST DO IT" över ena benet, de ska även finnas i tights. Någon som sett? 
 
Nog om efterlysningar, förmiddagen spenderade vi i sängen med några koppar kaffe och Idol (låg ju inte uppe igårkväll!) och dagen har vi spenderat i stan. Ikväll ska jag träffa tjejerna från jobbet, vi ska på "taco-fiesta" hemma hos Michis :) Hoppas ni har en bra helg! 
 
 
Bilder från store.nike.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0