Full rulle!

Hej bloggen! Dessa dagar (kan det stämma att det bara varit två korta dagar?!) har varit verkligen tagit på krafterna, 6 timmar i skolans värld känns som 60 timmar i butik som är jag van vid. Typ. Att klockan ringer 05.30 på mornarna gör ju inte saken bättre :P Jag är fortfarande nöjd med mitt yrkesval men jag har verkligen gjort rätt i att utbilda mig till de äldre åren, det passar mig mycket bättre, trots att kidsen är väldigt goa. 
 
Annars har gårdagen och dagen sett i princip lika ut, slutat runt 14-tiden, stuckit och tränat, handlat och lagat middag. Efter en lång dag är det sen inga problem att däcka runt 22-tiden, något jag verkligen inte är van vid. Igår körde jag ett benpass och idag axlar och triceps. Samt 18 km cykling per dag :) 
 
Och gissa vaaaaad?! Idag kom mina nya träningstights från Nike, så de fick självklart följa med till gymmet! Har även en ny sport-bh som också fick följa med, läcker färg va? :D 
 
 
 
 
 
 
Kvällens middag: stekt kycklingfilé, ugnsrostad sötpotatis och wokade grönsaker. 
 
Kycklingen är kryddad med salt, peppar, vitlök och chili, sedan stekt i en panna. 
 
Sötpotatisen är skuren i bitar, kryddad med salt, peppar och en nypa grillgrydda, rostad i ugnen i cirka 20 min på 200 grader. 
 
Hericot verts, morot, blomkål och broccoli är wokad i samma panna som kycklingen i någon minut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0