Gårkvällen

God morgon! Jag ska försöka att inte göra detta till ett gnällinlägg eftersom de senaste har det varit lite gnällvarning på haha. Men det är svårt att vara sprudlande glad som jag ofast är, när det enda man vill är att dra täcket över huvudet och bara ligga i sin säng. Kvällen igår förstördes lite av min utmattning men det var magiskt ändå. Vi stannade i Malmö och åt middag istället och sen åkte vi direkt till Forum för att få bra platser. Mycket riktigt så fick vi platser långt fram, något jag i efterhand ängrade. Vi var där i cirka 2 timmar innan John Mayer började spela och redan då var jag svimfärdig av trötthet, ont i fötter och ben och kunde inte andas för det var så sjutk mycket folk och det fanns absout ingen luft. Svetten rann och det gick inte att andas. När John Mayer väl började spela så var det självklart helt magisk, det var en fantastisk konsert, men det var tråkigt att inte kunna få ut det bästa av det. Efter 1,5 timme klarade jag inte det längre för jag trodde att jag skulle svimma så då tryckte vi oss igenom x antal tusen personer och ställde oss längst bak och drack vatten, DÅ mådde jag lite bättre! Där kunde man iaf andas :) Vi var hemma någon gång efter midnatt så jag fick tyvärr inte sova ut, men det är tur att jag ska jobba på Cubus idag så jag kunde sova någon timme längre :) Ikväll stryker jag träningen från schemat och ska bara ta det lugnt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0