Heja heja!

God morgon! Ni har inte blåst bort va? Jisses vilken storm det var igår, jag hade planerat att träna men efter att ha varit ute med hunden (som nästan blåste iväg) så bestämde jag mig för att stanna hemma. Det är fortfarande oväder men inte lika farligt som igår, så det blir nog gymmet idag. Fy vad jag har tränat dåligt den senaste veckan :( 
 
Idag är både jag och Sebastian lediga och vi måste verkligen vara effektiva idag eftersom det är sista lediga dagen innan flytten iövermorgon. Streeeess! Hoppas att det slutar regna snart så att vi kan handla fler flyttkartonger. Nehepp, om man kanske skulle börja spackla lite, ni får ha en fin dag! 
 
Dagens frukost och dagens tidning (tänk att Malmö tog hem guldet igår!!)
 
I min fina skål finner du yoghurt, kvarg, vaniljpulver, hemmagjord granola, blåbär och granatäpplekärnor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0