Sista måltiden

FY SJUTTON VAD DET ÄR JOBBIGT ATT FLYTTA! Vi packar och packar men det tar ju aldrig slut! Vi har säkert slängt 30 sopsäckar med saker och ändå har vi så sjukt mycket saker. Tyvärr har vi inte lyckats få tag i så mycket flytthjälp imorgon eftersom alla jobbar, så vi är bara 5 stycken, hoppas att flytten går bra ändå. Ja, imorgon är dagen vi flyttar! Och jag fyller år! :) 
 
God morgon förresten! Hoppas ni mår bra. Ingen som vi hjälpa till att flytta?! Hehe. Idag ska jag jobba och ska ta med mig alla kyl- och frysvaror till jobbet eftersom vi ska frosta av frysen så idag blev den sista måltiden här hemma så då fick jag ju slå till med något riktigt bra! Pannkakor såklart :) 
 
Hasselnöts- och chokladpannkakor med kvarg, banan, björnbär och hallon.
 
Hasselnöts- och chokladpannkakor
½ dl hasselnötter
1 ägg
¾ banan (använde resten av bananen till att toppa med) 
2 tsk kakao
½ tsk bakpulver
 
Mixa hasselnötterna till ett mjöl i en mixer, tillsätt de andra ingredienserna och mixa ihop. Stek små pannkakor i en panna. 
 

Kommentarer
Postat av: Molly

Hej! Fin blogg du har, verkligen bra och insåirerande. Älskar den!! :)
Kika gärna in på min och se tips angånde träning och hälsa, delta i tävlingen där du har chansen att vinna "One Whey" proteinpulver från fitnessguru och mycket annat! :) Kommentera även på min blogg om du skulle vara intresserad av ett länkbyte. Jag skulle jättegärna tipsa mina läsare om din blogg!
Massa kramar

2013-11-05 @ 11:08:33
URL: http://hlsofreak.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0