8-20

God morgon! En tidig sådan. Tisdagar brukar vara min lediga dag och likaså skulle det varit idag, jag hade planer för hela dagen: träna på morgonen, kl 12 skulle jag gå och få mina ögonbryn plockade och färgade, sen tänkte jag städa lägenheten och baka, och slutligen på kvällen skulle jag äntligen träffa Emine som jag saknat så. MEN Cubus håller på att bygga en ny butik på köpcentret Mobilia och behövde verkligen min hjälp idag och det kunde jag ju inte säga nej till, så efter en kort sömn inatt ska jag nu strax bege mig för ett arbetspass mellan 8-20. Wish me luck! 

Förberedde frukosten igår eftersom jag skulle upp så tidigt idag, det blev en supergod davosgröt toppad med hallon. 

Davosgröt med smak av kokos och jordnötssmör
1 dl havregryn
1 dl kvarg
1 dl yoghurt
1 msk jordnötssmör
3 msk kokos

Blanda ihop ingredienserna och låt stå i kylen över natten. Om du tycker att den är lite tjock på morgonen kan du blanda i en skvätt yoghurt till. Ät som den är eller servera med något gott. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0