Lördag

God morgon! Idag är jag lite trött efter gårkvällen, det blev inte jätte sent men så fort jag sover för lite känner jag av det. Försöker piggna till med en kopp kaffe och en iskall smoothie till frukost. Smoothien idag blev såååå god! Ikväll ska jag och Sebastian ut och äta med 4 vänner, vi ska till Malmös bästa sushirestaurang Chill out. Sushin där är verkligen magisk, jag har längtat i en hel vecka till ikväll haha. Nu måste jag faktiskt redan bege mig till jobbet, jag öppnar nämligen idag. Ha en fin lördag vänner! 
 
Frukost: kaffe, surdegsknäcke med ett kokt ägg, jordgubbssmoothie. 
 
Smoothien som blev grymt lyckad bestod endast av frysta jordgubbar, banan, kiwi och kokosvatten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0