Ny hårfärg

Hej på er! Då var helgen förbi och det var måndag. I lördags var vi som sagt ute och åt med vänner, ljuvlig sushi på Chill out och sen drinkar på Carib kreol. Framåt 1-tiden skildes vi åt och jag och Sebastian mötte upp Mange och åkte hem till oss för uppesittarkväll framför UFC. Jag halvsov lite då och då men grabbarna tog sig igenom hela fram till klockan 7 på morgonen. Söndagen var en slappdag som vanligt, förutom att vi tvättade och jag lagade ny granola så gick det inte många knop.
 
Idag har jag faktiskt tagit ledigt från jobbet för att vara hårmodell. En bekant till mig jobbar som frisör och färgteknolog på Schwarzkopf och behövde 4 hårmodeller att klippa och färga för att visa upp en ny slags färg för kunder. Jag är först ut nu på förmiddagen och i eftermiddag har jag lite dötid så jag tar med mig träningsväskan och sticker till gymmet därimellan. Ikväll ska det hållas föredrag om den nya färgen och sen ska vi få visa upp oss, så det blir en heldag. Om en halvtimme ska jag vara på plats på salongen så jag måste nog slänga i mig den sista frukosten nu! 
 
Sushi och uppesittarkväll
 
 
Min frukost idag var havregrynsgröt toppad med kanelstekt äpple. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0