Presenter!

God morgon. Jahapp, då var det redan fredag igen ja! Imorse var egentligen planen att sticka till gymmet men jag har varit så trött denna veckan så jag kände att jag verkligen behövde sova, så det fick bli så. Om en stund är det dags för jobb igen och ikväll efter jobbet ska jag äntligen träffa Emine, det blir ett eller två glas på lilla torg <3 
 
Jag måste ha varit väldigt snäll i år för jultomten har redan varit på besök två gånger i veckan :D När jag kom hem ifrån jobbet häromdagen så gav Sebastian mig en jätte fin shake (haha nerds...) och i den låg tre nya bars att testa och ett par guldiga hörlurar från Happy plugs! (Hörlurna kommer man att kunna köpa på Telenor om någon undrar). På jobbet igår fick jag med mig hem lite överflödigt smink, inte för att jag var i behov av det men wiiiiie så skoj. 
 
På tal om smink, är det någon som har något tips om hur man kan förvara sitt smink på åtkomligt sätt om man har myyyycket smink? Just nu ligger det i femtioelva necessärer men då glöms det ju bara bort. 
 
Oj vad kassa bilder det blev? De är tagna i soluppgång så det blev lite skumt ljus. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0