Rosa frukost

God morgon världen! Jag kunde inte riktigt acceptera att jag inte skulle hinna träna mer denna veckan så därför höll jag mig till bara två glas vin igårkväll på AW:n så att jag kunde träna imorse. Passet som var kvar denna veckan var mitt andra benpass med fokus baksida och eftersom det är ett kort pass så passade det perfekt på morgonen när man har lite tidspress. Jag fick till ett bra och tungt pass, härlig start! Nu ska jag strax bege mig till jobb och efter jobbet ska jag träffa Sara, hon kommer hem hit för middag, Idol och övernattning :) Hoppas ni får en härlig fredag <3
 
Har precis fått i mig en fin rosa frukost :) Blåbärsdavos och hallondavos, toppad med valnötter och kokosflarn. 
 
Blåbärsdavos
½ dl havregryn
½ dl kvarg
½ dl yoghurt 
½ dl dl blåbär
 
Hallondavos
½ dl havregryn
½ dl kvarg
½ dl yoghurt 
½ dl hallon
½ tsk vaniljpulver
 
Blanda ihop de båda rörorna och låt stå i kylen över natten. Ta fram på morgonen, varva rörorna och toppa med något gott :) 

Kommentarer
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Skönt med träning! Den rosa frukosten såg väldigt god, och fin, ut!

Svar: Hihi eller hur, allt blir roligare med rosa :)
Josefina

2013-09-28 @ 18:43:34
URL: http://bakasockerfritt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0